K. Halonen Oy

Yrityksen profiili K. Halonen Oy, Kirkkonummi: Kartta, reittiohjeet, yhteystiedot, verkkosivusto, arvostelut, valokuvat, sähköposti, puhelinnumero, faksinumero, työajat. Viimeksi päivitetty: Heinäkuu, 2024.

Yhteydet

+358 50 5322045

Luostarinportti 5 E 26, Kirkkonummi, Suomi 02400

www.khalonen.fi

Muokkaa yritystietoja

Kuvaus:

Sähkötyöt, sähköasennukset, koneasennukset | K. Halonen Oy
Sähkö-, LVI- ja metallityöt kotitalouksille, taloyhtiöille ja yrityksille sekä teollisuudelle ammattitaitoisesti Kirkkonummella ja pääkaupunkiseudulla.
sähköala, lvi-ala, metalliala, K. Halonen Oy, sähkötyöt, lvi työt, koneasennukset, teollisuuden kunnossapito, palvelupiste, myymälä

K. Halonen Oy sijaitsee Kirkkonummi, Suomi. Postinumero 02400. Jos haluat selventää joitain yksityiskohtia, voit soittaa puhelinnumerolla+358 50 5322045 tai käy verkkosivustolla www.khalonen.fi. K. Halonen Oy on lueteltu seuraavissa luokissa: SÄHKÖASENTAJA, .

Valokuva

Kuva ja video liittyen K. Halonen Oy .

Työtunnit

Arvostelut

Arvioi napsauttamalla 1 - 5. Voit olla ensimmäinen arvioija.

Kirjoita arvostelu

Lähimmät yritykset